19 Şubat 2013 Salı

Burada neden futbol yok, kardeşim? :)

Öncelikle teşekkür ederim!!!


Tüm okuyucularıma, çeşitli sosyal medya kanallarından yapmış oldukları olumlu, cesaretlendirici ve yapıcı eleştiriler için çok teşekkür ederim. Yazılarıma devam edebilmem için bu yorumların büyük bir itici güç sağladığını belirteyim hemen.


Burada neden futbol yok?


Sorunun tam cevabı değil ama olacak. :) 

Blog genel olarak beğenilmekle birlikte; en sık olarak aldığım eleştiri (veya belki de istek demeliyim), sadece basketbolla ilgili yazdığım, başta futbol olmak üzere diğer sporlara hiç zaman ve yer ayırmamış olduğumdu.

Haklılar tabi. Aslında en büyük sıkıntı işlenebilir veri bulmak, o veriyi bulduktan sonra analiz yapmak daha kolay. Maalesef özellikle ülkemizin milli futbol ligi olan Spor Toto Süper Lig'le  ilgili veri bulamıyorum. Yani daha doğrusu maç içi verisi bulamıyorum. 

Ama bu bir mazeret değil. Daha fazla çalışıp, düşünüp ve okuyup, elde olan veri ile ilgi çekici analizler bulacağım. Biraz sabır...Sizin bildiğiniz veri bulabileceğim siteler, kaynaklar varsa lütfen bana da bildirin.


Belki ilk önce İngiliz, İspanyol, Alman ve İtalyan ligleri ile ilgili analizler ile başlayabilirim. Zaten çoğumuz bu ligleri de yakından takip ediyoruz. İngiliz Premier Ligi'nden veri alabilmek için çeşitli girişimlerim var, umarım yakında sonuçlanır ve analizlere başlayabilirim.

Bundan sonra...


Bugünlerde yazı yazmaktan çok blogun şeklini şemalini biraz değiştirmek, güzelleştirmek için uğraşıyorum. Önümüzdeki günlerde yeniden yazılara döneceğim. Sizce nasıl olmuş, yorumlarınız, eklemek istedikleriniz neler?

UEFA'nın sayfasına bakıp, Galatasaray - Shalke maçı ile ilgili neler bulabilirim ona bakacağım, belki dişe dokunur birşeyler vardır.

Basketbol analizleri için birkaç tanım daha yapmak gerekiyor, belki biraz da (sadece ilgilenenler için, yoksa kimseyi zorlamıyoruz) istatistik anlatabilirim. Sonra  olarak tahmin ve analizlere  daha detaylı bir şekilde başlayacağım. Ama dediğim gibi bunun için birkaç tanım daha gerekiyor.

Onun dışında tenis, voleybol ve verisini bulabildiğim, biraz da ne dönüyor ne bitiyor benim de anladığım diğer sporlardan bahsetme planlarım da var. Ama onlar için biraz daha çalışmam gerekiyor. O yüzden yakın bir tarihte gibi gözükmüyor bu söylediğim.

Amerikan futbolu, spor analizinde ilk göz ağrım ama bilmiyorum ilgilenen var mı? Ligler de kapandı, belki önümüzdeki sezon bazı basit analizler olabilir. 

Sayfada güncellemeler vaaaaarrrrrrrrrrrrr!!! 


Sayfanın arka plan rengi ve genel olarak birçok şeyini değiştirdim. Benim spor ve spor analizi ile ilgili takip ettiğim blogları ve siteleri ekledim, belki ilginizi çekebilir. Artık sayfada sadece bir yazı görülebiliyor. Diğer yazılara, "ilgili yazılar", "popüler yazılar" ve "blog arşivi" gibi araçlardan ulaşabiliyorsunuz.

Sosyal medyada paylaşım için yeni kontroller de ekledim. Ayrıca artık bloga kayıt olabilirsiniz, böylece yeni bir konu yazıldığında haberdar edilirsiniz. Ayrıca, facebook, twitter ve Google Plus'da paylaşabilir ve beğenebilirsiniz.  Henüz sayfayı istediğim gibi "facebook" ve "twitter"da takip edilebilecek şekilde ilişkilendiremedim, ama bunun için çalışmalarım sürüyor.

Önümüzdeki günlerde görüşmek üzere.

Herkese sevgiler.

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar