28 Ocak 2015 Çarşamba

?AD Hatası ile ilgili Açıklama

Merhaba,

Uzun zamandır bu siteden indirdiğiniz EXCEL dosyalarında "?AD" veya "AD?" şeklinde hatalar aldığınızı yazmışsınız.

Problem EXCEL yazılımının dil seçeneğinden kaynaklanıyor. İndirdiğiniz dosyalar İngilizce EXCEL ile hazırlandığından, hesaplamalarda kullanılan EXCEL fonksiyonlarının isimleri İngilizcedir.

Onları Türkçeye çevirmek gerekiyor. Maalesef bende Türkçe Excel yazılımı yok. Bir gönüllü bu dosyayı Türkçe'ye çevirip bana gönderebilirse birçok bahissevere iyilik etmiş olacak.


Şimdiden teşekkür ederim.

5 yorum:

  1. Mehmet Aktas29 Ocak 2015 23:35

    elbette atarım lütfen mesaj atın sizinle konusmak istediğim bi konu var zaten..

    YanıtlaSil
  2. buyrun, dinliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ilgili dosyayı mailinize gönderdim .hem konusmayı oradan devam ettiririz.

    YanıtlaSil
  4. Hocam benim Exel ingilizce ama degisen bise yok. Turkce exel AD hatasi
    veriyo benimki de ayni hatayi ingilizce olarak veriyor :) yardimci
    olablirmisiniz?

    YanıtlaSil
  5. Nurullah Aydın12 Nisan 2015 18:52

    bana ulaşabilirmisiniz bu sorunu çözdüm sanırım

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar